Thursday, December 17, 2009

:: adam & helmet ::

this scene happened last weekend jugak. tengah syok layan tv tetiba aku terkejut bila tengok adam. mana taknya, dia pakai sendiri helmet papa yg berat, then kayuh motor dia tu (motor/basikal?). dahla helmet tu terbalik. kitorang apa lagi, gelak sampai guling2 tengok dia. enjoy!

nampak je dia dengan helmet bagai terus aku sepantas kilat capai tepon papa. tu yg gambar blur2 tu. aku pun tak tau mana dia ambik helmet tu.

tetiba helmet tu nak terjatuh..berat beb! heheh

last2 dia berusaha sungguh2 nak tanggalkan helmet sampai nak nangis. dah tak tertanggung beban kat kepala tu kot.. hihih

1 comment:

SHAH RIZAN said...

hahahaha...sama la aku masa kecik dulu. tapi aku takleh bukak sbb lock tali dia jem. last2 aku gunting je...sampai skang abg aku tak tau sape yg potong...potong...potong...potong!