Tuesday, May 22, 2012

kerana donat

Ceritanya, setiap hari aku akan belikan donat 3 biji untuk anak teruna sorang tu. setiap kali ambik dia kat tadika, dia akan bukak beg aku cari donat. baru-baru ni dah 2 minggu abg kuih tu tak bawak kuih sebab dia outstation & kursus (dia staff kat ofis ni). so kekadang terpaksa la pergi ke king's kat giant nun sebab kesian kat adam asyik tanya donat.

Tetiba semalam, abg tu dtg kat bilik macam biasa tanya 'puan nak kuih?'. tiba2 terasa sangattttttttttt la happy sebab dapat belikan adam donat. sangattttttt ok. rasa nak lompat2. lepas tu terpikir. sebab donat pun boleh jadi happy macam ni? no, actually aku happy sebab aku tau anak aku akan happy dapat donat.

Ambik je adam dia tanya, 'donat ada ibu?' bila aku cakap ada dia punya suka terus bukak beg. dia cakap 'i loooveee donat. thank u ibu!' aku tanya 'sayang ibu tak?' dia jawab 'yee...adam sayang ibu! thank u ibu!'. i love u too my dear. so much.

See? besar betul impact donat itu. thank u donat.

photo from google

No comments: